ARISTON

Модель: 1640-02

Бойлер Ariston BLU R 100 V

0

Наявність: Нет в наличии

Накопичувальний водонагрівач ARISTON BLU R 100 V - виконаний в оригінальному італійському диз..

Модель: 1641-02

Бойлер Ariston BLU R 50 V

0

Наявність: Нет в наличии

Накопичувальний водонагрівач ARISTON BLU R 50 V - виконаний в оригінальному італійському дизайн..

Модель: 1642-02

Бойлер Ariston BLU R 80 V

0

Наявність: Нет в наличии

Накопичувальний водонагрівач ARISTON BLU R 80 V - виконаний в оригінальному італійському дизайн..

Модель: 1100-02

Бойлер Ariston PRO R 100 V

0

Наявність: Нет в наличии

Бойлер ARISTON PRO R 100V - це один з найбільш якісних настінних електричних водонагрівачів на ..

Модель: 1098-02

Бойлер Ariston PRO R 50 V

0

Наявність: Нет в наличии

Бойлер ARISTON PRO R 50V - це один з найбільш якісних настінних електричних водонагрівачів на р..

Модель: 1099-02

Бойлер Ariston PRO R 80 V

0

Наявність: Нет в наличии

Бойлер ARISTON PRO R 80V - це один з найбільш якісних настінних електричних водонагрівачів н..

ARISTON

Ariston

Сьогодні компанія Ariston Thermo Group – великий міжнародний холдинг, світовий лідер у галузі опалювального та водонагрівального обладнання. До складу холдингу входять 42 компанії з 27 країн, 18 виробничих майданчиків та 14 дослідницьких центрів. У 2010 році обсяг продажів Ariston Thermo Group становив 1,2 мільярда євро, 45 мільйонів євро було інвестовано у дослідження та розробку нового обладнання. Усього за минулий рік було продано 6,4 мільйона одиниць побутової техніки та 36 мільйонів компонентів.

Мета Ariston Thermo Group – підвищення рівня комфорту за рахунок застосування найдосконаліших технологій, що забезпечують високу якість та ефективність продукції у поєднанні з мінімальним впливом на довкілля. Енергоефективність та надійність обладнання Ariston визнані у всьому світі, доказ того – використання його при проведенні заходів міжнародного рівня, таких, як Олімпіада в Пекіні у 2008 або виставка World Expo у Шанхаї у 2010. Високо цінують побутову техніку Ariston та пересічні споживачі. Щороку 6 мільйонів сімей у 150 країнах обирають продукцію цієї марки, всього на сьогоднішній день їй користуються понад 200 мільйонів людей.